dilluns, 27 d’octubre del 2008

EL MARIT D' UNA ALCOIANA JA NO ÉS ENTRENADOR DEL TOTTENHAM

Sí, el marit d’una alcoiana l’han despatxat del Tottenham. I açò ho dic per la raó que quan a Juande Ramos el van nomenar entrenador d’aquest equip anglés, cert periòdic ho va titular de la següent manera: “El marido de una alcoyana entrenador del Tottenham”. Més provincianisme impossible. I açò en la setmana del MIG ANY, una setmana passada per aigua i sembla que continuarà aquesta mateixa. Es va suspendre el concurs de l’ olla a La Glorieta però algunes filaes, la meua, van eixir; per cert, la policia municipal no va tallar el trànsit en els carrers de les filaetes i va haver-hi, fins i tot, un accident.
Jo per la meua banda, olleta a la filà, que per cert molt bona i vaig eixir a pegar una volta amb Mauro Colomina. A les dos a casa, volia que fora a les tres, per fer-me una cervesa amb Mauro però no va poder ser: els meus fills tenien son i a les 2,20 ja estava jo al llit.

I pel que respecta a l’institut, esta setmana vaig a posar els exàmens –les dates- i a vore si a mitjan novembre ja els fem –els fan ells, millor dit-, a corregir com un boig
I a finals de desembre les notes. Espere aprovar atots i totes.

Enguany no he anat a collir esclatasangs –la gent diu “ a fer esclatasangs”-, de tota manera quan hi vaig en trobe molts pocs. La meua cunyada me’n dona i la meua dona els gisa de puta mare.