dijous, 22 de gener del 2009

TRIBULACIONS D' UN ALCOIÀ A ALCOI

PALESTINA:

Hui, juntament amb alguns alumnes i professors, he aparegut per l' institut amb el mocador palestí. N' he comprat tres, dos per als meus fills i un per a mi.´N´es una manera de fer patent la nostra oposició al genocidi que Israel està fent contra Palestina. L' actitud sionista ha aconseguit que els fonamentalistes musulmans obtinguen el poder no sols a Palestina sinó a d' altres indrets del món. I ho tinc clar, Palestina deu ser un territori lliure, democràtic i laic Les dones palestines no seran lliures mentre no tinguen la mateixa igualtat que els homes i aquesta no s' aconseguix amb la presa del poder per part d' intransigents musulmans. I que conste queaçò no és antisemitisme; és antisionisme: política imperialista de l' estat jueu cap a la població palestina.
I ja se que darrerament estic penjant molts comentaris al blog, per una banda és bona senyal però per altra és que passa molt de temps acasa assegut: la cama em fot molt. La ciàtica està martiritzant-me. Finalment he decidit anar al metge però estic assustat. Sóc un aprensiu.