dimarts, 16 de setembre del 2008

TRIBULACIONS D'UN ALCOIÀ A ALCOI

Ja sóc aquí. Vaig tornat ahir per la vesprada. No he pogut enviar cap crònica pel fet que el teclat dels ordinadors del barco tenien el teclat anglès, sense accents ni “Ç”, però ha estat un viatge de puta mare, això sí m`he gastat molt de diners i el diumenge va haver un temporal de collons entre Tunes i Menorca. Va bossar fins el capità del barco. Impressionant les ones i com e moïa el barco. La meitat dels passatgres molt marejats. La meua filla va passar el dia al camarot, bossant i volent morir-se. Jo no em vaig marejar, encara per la nit tenia una “coseta” a la panxa.
Bé, ja ha començat el curs. Tinc en primer de batxillerat un curs de 36 alumnes, quasi res; la major part són de primer del curs passat del que vaig ser tutor. Ara, enguany no sóc tutor. I vaig a posar-me dur. Qui aprova ha de complir una sèrie de mínims.
I per altra banda, a donar canya per la ràdio i la premsa. Alcoi se’n va a fer punyetes. La cultura valenciana també i jo no puc ser un testimoni mut.