dimecres, 1 d’octubre del 2008

TRIBULACIONS D'UN ALCOIÀ A ALCOI

Intensa està sent la política local a la nostra ciutat. Sedano està cabrejat continuament, amenaça i desqualifica sense parar. Estan tocats i no els agrada que els tombes projectes. Volen ser ells qui els tomben, perquè així passa. La seua incompetència fa que alguns projectes lamentables com La Canal i el Boulevar no es duguen a efecte. I damunt els plou el dia de la romeria. I de l’hotel, què? Ara diuen que serà la Diputació qui construisca l’ edifici. Volen gastar-se una porronada de diners a la Font Roja en detriment de les obres necessàries en els municipis petits de la província.

En l’ aspecte personal vaig malament. Cada volta estic més despistat. He perdut el DNI de la meua filla i el dipositiu d’ Internet acabat de posar; el tercer que perd. Això sí, no m’ acabe la faena. Ara estic pensant en fer el doctorat. No em servix per res però està el prestigi. I torne a dir que estic molt content amb els cursos que m’han tocat enguany. Això sí, no en deixe passar ni una. Vull disciplina.