dimarts, 5 d’agost del 2008

Vivències d' un alcoià a Alcoi

Per fi tinc temps de tornar a posar al dia el blog. Bé, ja han acabat les oposicions. El meu tribunal ha donat cinc places de professor. Ha estat dur baixar tots els dies –dissabte també- a Alacant, però supose que més dura ha sigut per als opositors. Encara recorde jo quan vaig aprovar les meues. No m’ havia preparat cap tema dels que em van eixir. Fins i tot vaig estar a punt d’ abanadonar però vaig sentir pel corredor a la meua filla que amb 6 anys estava jugant corrent i em vaig dir que la meua obligació era alimentar-la. I vaig traure un 7,75 més la granquantitat de punts que tenia em van permetre traure l’ onze de 113 places. No n´està malamanet. Però dec dir que m’ havia presentat quatre voltes anteriorment i m’ havien penjat.

Després de les oposicions he anat a la platja i a València. Molta calor, mota gent, tot car, molt de soroll i tot molt car. Ara torne a estar al Baradello, treballant en els volums notarials del segle XIV i llegint, a més de treballar al camp. De tota manera, en ser una analfabet informàtic he esborra tot el dispositiu que tenia a l’ ordinador, no se si es diu així. He hagut de reformatejar-lo de nou, però he perdut informació molt important per a mi. En estar a la platja no vaig poder anar a la concentració de la Bandeja en contrael de la Font Roja, però va ser un èxit. Canya contra el PP.

El dia 15 torne a baixar a Miramar i després dels exàmens al creuer. Vaig a gastar-me el quetinc i el que no tinc. Ara, si puc accedir a Internet al barco, penjaré tots els dies al blog les novetats més imprtants de dit viatge.